«Ο Κήπος των Παιδιών»: Υιοθετούμε το
πάρκο της γειτονιάς!
Ομορφαίνουμε και αναβαθμίζουμε το σχολείο μας !
Mια ακόμα δράση του σχολείου μας, στα
πλαίσια των Global Action Days - Eco-Schools αλλά και του Καινοτόμου
Εκπαιδευτικού προγράμματος Erasmus & e-twinning με τίτλο "Service
Learning: Change the World!". Όλοι μαζί,
μικροί μαθητές, δάσκαλοι, γονείς αρχικά αναβαθμίζουμε και αλλάζουμε το σχολείο μας αλλά και σε συνεργασία με τον Δήμο Ελευθερίου
Κορδελιού-Ευόσμου, διαμορφώνουμε ένα κομμάτι του γειτονικού Πάρκου Σμύρνης, ένα
χώρο παιχνιδιού και διασκέδασης των παιδιών μετά το σχολείο! Ωστόσο έχουμε ήδη φυτέψει και διακοσμήσει την αυλή του σχολείου μας ! Βάφουμε, καθαρίζουμε, φυτεύουμε, διακοσμούμε
και στέλνουμε το μήνυμα σε όλο τον κόσμο: Μαζί μπορούμε να σώσουμε τον πλανήτη!